Natuur- en milieupublicaties

8 november, 2013

 

Natuur- en milieupublicaties

Eén van de specialisaties van Tekstueel Publiciteit is natuur en milieu. Onderstaand het hoofdartikel in het kwartaalblad Onverwacht Nederland van Staatsbosbeheer .

Dood hout hóórt in het bos…

Nederlanders bezoeken in hun vrije tijd graag bos- en heidegebieden. Uit een NIPO-enquête bleek onlangs dat we 200 miljoen keer per jaar naar ‘het bos’ gaan. Dat zijn gemiddeld zo’n half miljoen bezoeken per dag!
Vreemd is het niet dat het bos zo in trek is. Wie...

Lees meer...

 

Gastvrijheid bij ZZWD

8 november, 2013

 

Tekstueel Publiciteit verzorgt al enkele jaren de publiciteit voor Stichting Zorgcentra Zuidwest-Drenthe: jaarverslagen, persberichten en maandelijkse advertorials in diverse periodieken. Hieronder een voorbeeld van zo’n advertorial.


Gastvrijheid bij ZZWD zichtbaar in nieuwe restaurants

Keurig en gezellig. Vriendelijk en gemoedelijk. De complimenten vliegen over tafel wanneer Jan en Jo Schoemaker het hebben over het nieuwe restaurant van woonzorgcentrum “De Molenhof” in Havelte. De bewoners van een van de aanleunwoningen, zijn ‘vol’ van het restaurant, want ‘eetzaal’, kun...

Lees meer...

 

Agrifirm-directeur Ton Loman

1 november, 2013

 

Agrifirm-directeur Ton Loman wil niet van ‘zijn’ kunstwerk scheiden…

Twaalf jaar hangt het er al. Het titelloze kunstwerk van Johan Koers. Maar titelloos wil niet zeggen dat het geen naam mag hebben, integendeel. Hoofddirecteur ir. A. Loman van Agrifirm te Meppel, is er nog steeds gek op. Het schilderij dat de kamer van de directeur aan het Noordeinde op een mooie manier aanvult, qua kleur en maatvoering, moet echter wel concurreren met het Meppelerdiep, waarop het...

Lees meer...